2017. már 07.

Pudingos álom - a lisztmentes szupersüti

írta: FitRea
Pudingos álom - a lisztmentes szupersüti

Sziasztok!

Ma későn érkezem, mivel az irodában elleptek a tennivalók, és nem értem ma a dolgaim végére sajnos. És mielőtt bármi mást írnék, szeretettel köszöntöm ismét azt a rengeteg látogatót, aki az elmúlt két napban ide tévedtek, köszönhetően az Indexnek, ugyanis megint kikerült főoldalra egy posztom, a múltkori kekszes, „amiből sosem elég”.

 Szóval most ilyen késő esti időpontban szeretnék veletek megosztani egy süteményreceptet, és még előtte elmesélni a történetét. Párom nagymamájával kezdődik a sztori, és aki már régóta követ, az tudja, hogy ez egy kritikus pont. Hiszen ő az, aki folyton beleköt valamibe, aki beledumálja az emberbe az édességet, mert az ugye kell, nem lehet diétát tartani úgy, hogy közben nem eszel valami cukorral teli anyagot. Na a múlt hétvégén ellátogattunk hozzá, és egy új sütivel lepett meg bennünket. Mikor behozta, elkezdte sorolni, hogy ebbe nincsen liszt (ami igaz), vaj sincs benne… És akkor jött a CSAK 5 dkg, meg cukor sem kell bele… CSAK 6 kanál. Na persze, de azért, mert a liszt helyett pudingpor kell bele, és a főzés nélküli krémekben alapból benne van a cukor. Plusz amit ő használt habtejszínben is benne van a cukor, mert ki van rajta emelve, hogy „with sugar”. Tehát bukott a dolog, de tény, hogy finom süti volt, úgyhogy én azt terveztem, hogy megreformálom egy kicsit. Viszont nem mertem beletenni Szafi pudingporjait, nehogy kárba menjen a drága és fincsi puding, úgyhogy most elsőre normál porból készítettem, de a 6 kanál cukrot kicseréltem édesítőre, és a vaj helyett kókuszolajat használtam. Mutatom a receptet nektek:img_20170305_102935.jpg

A tésztához:

  • 1 csomag (78 g) csokis főzés nélküli pudingpor
  • 6 tojás
  • 2 ek. negyedannyi édesítő

A krémhez:

  • 1 csomag (78 g) vaníliás főzés nélküli pudingpor
  • 250 ml habtejszín
  • 200 ml tej

A tetejére:

  • 10 dkg étcsoki
  • 50 ml főzőtejszín
  • 5 dkg kókuszolaj


A tojásfehérjét felvertem egy csipetnyi sóval, hozzáadtam az édesítőt, amivel tovább vertem még egy kicsit, majd beletettem a tojássárgáját, végül a pudingport.
180 fokra előmelegített sütőben alul-felül sütve 20-25 perc alatt készre sütöttem.

A krémhez robotgéppel összekevertem a hozzávalókat, addig míg az egész egy elég kemény masszává nem állt. Ezt a kihűlt piskótára kentem, végül a tetejére összeolvasztottam a csokit, tejszínt és kókuszolajat, és nagyjából egyenletesen elosztottam rajta. A habtejszínem cukormentes volt, így lehet, hogy kellett volna bele egy pici édesítő, de kimaradt, viszont szerencsére nem hiányolta senki, így ez nem lett tragédia.

Viszont most Szafinak írtam, hogy véleménye szerint a pudingporait bele lehetne-e tenni egy ilyen sütibe, úgyhogy ha igen lesz a válasz, akkor legközelebb már tényleg cukormentes lesz a sütim.

És akkor még kicsit az edzésről… Belevetettem magam a Burn-Body tervbe, úgyhogy most napi szinten 60-70 percet tornászom, mint régen. Tegnap olyan brutál edzés volt, hogy ma a leülés komoly problémákat okoz, na ma meg ráedzettem még, úgyhogy várom az eredményét holnapra. Lassan lábra sem tudok majd állni. :D

Holnap még nem tudom mikor, de jövök, és hozok egy szupi ebédötletet. Addig is olvasgassatok a régi bejegyzéseimből, és ne feledjétek a kommentelős játékot! Csak hagyjatok kommentet valahol, és bekerülhettek a virtuális kalapba. Már egy résztvevő van. :) HAJRÁ!

Szólj hozzá