2017. ápr 11.

Medvehagymás nasi húsvétra

írta: FitRea
Medvehagymás nasi húsvétra

Sziasztok!

A hétvége elrepült, sőt azóta már két nap eltelt a hétből, viszont tegnap és ma napközben sem volt időm megírni a posztomat. Mint a szombati bejegyzésemben írtam, hétvégén sütöttem egy csomó dolgot, abból most egy kis nassolnivaló receptjét hoztam, medvehagymával. A receptet az egyik kedvenc blogomon találtam, ha IDE kattintotok, megtaláljátok az eredeti receptet. De leírom, hogy én miként készítettem.

  • 20170408_115534-01.jpeg250 gramm zsírszegény túró
  • 125 gramm zabpehelyliszt
  • 125 gramm Szafi Fitt sütőliszt
  • 150 gramm kókuszzsír
  • szárított medvehagyma
  •  só

Egy tálba beleszórtam a lisztet, medvehagymát, és a túrót, majd a kókuszzsírt, végül a sót. Összegyúrtam, kinyújtottam, és pohárral szaggattam. Kb. 3 cm átmérőjű lapos pogácsáim lettek, ebből 150 darab, 2 tepsi sült ki. 180 fokon légkeveréses fokozaton kb. 25 perc alatt kész lett.

Holnap egy édesebb ajánlatot hozok! :)

Szép estét kívánok!

Szólj hozzá