2017. máj 28.

Epres-csokis sajttorta - videó!

írta: FitRea
Epres-csokis sajttorta - videó!

Sziasztok!

Végigcsináltam a hét edzéseit! :D Végre megint egyenesben, a véghajrában vagyok, utolsó hét kezdődik a Burn Body tavaszi edzéstervből. Ha nem lettem volna márciusban beteg, most az utolsó utáni napon tartanék, de így sem rossz. A kaja terén is próbáltam helyrerakni magam, ami pénteken sikerült, aztán szombaton megint nagyot bukott, mivel köszöntőben jártunk nagyszüleimnél. Nagymamám a kedvenc sütimmel várt, annak nem tudok nemet mondani, a néger szelet a világ legjobb találmánya, így diéta ide vagy oda, cukor vagy sem, abból korlátlan mennyiséget tudnék megenni. Miután teleettem magam, megérkezett a szülinapi torta is. Na most a néger szelet igencsak eltelíti az embert, hát nem bírtam volna több sütit enni, így a tortából nem is kértem. De a drága nagybátyám csak erőltette, hogy de csak kóstoljam meg. És mikor már huszadszor mondtam el neki, hogy nem kérek, és még mindig csak dumált, hát rávágtam az asztalra, hogy értse már meg, hogy NEM KÉREK! Nem azért, mert fogyózok, nem azért mert cukor meg liszt van benne, hanem egyszerűen tudom, hol kell megállni, mert különben rosszul leszek. Ez már az a pont volt, ahol a négerből sem fért le több. :D De aztán végül belenyugodott mindenki az elutasításba. Bár nagypapám azért hozzátette, hogy "Bezzeg ő megkóstolta az én fogyókúrás sütimet, én meg nem eszek az ő tortájából..." de mondtam neki, hogy nem kötelezte őt se senki a kóstolóra.

Szóval mától aztán zöldség-hús-fehérjeevés, cukormentes-pékáru és lisztmentes napok jönnek! Szilárd az elhatározás egyelőre. Bár anyukám megint azt hajtogatja, hogy jobb lenne, ha ennék valami normálisat, mert egy nagyobb szél fellök, de KÖNYÖRGÖM! nem vagyok olyan sovány, az meg, hogy végre nem 77, hanem 63 kiló vagyok, egy csoda, bár keményen megdolgoztam érte! Az sem normális, ha egy 25 éves nő nem tud rövidgatyát hordani, mert látszanak a hurkák, meg egy jó pólót nem tud megvenni, mert testre simulós és minden háj látszik rajta. És ez végre eltűnőben van, jelenleg 90%-osnak látom magamat, már tényleg minimális változás kell csak. És hozzátenném, hogy ez 80%-ban az edzésnek köszönhető! Szóval nem különösebben érdekel, hogy ki mit mond, én így akarok kinézni, nem lesz semmi bajom attól, ha esetleg 60 kilós leszek és kisportolt. Na meg ő is folyton panaszkodik, hogy fogynia kéne kicsit, de aztán nem tudom, hogy mitől várja a megoldást, mert ő maga nem igazán tesz érte... A múltkor is megkaptam, hogy műcuccokat eszek, holott a Szafis termékek egyáltalán nem műk, sőt... épp az ellenkezője, de ki tudja ezt megmagyarázni egy hitetlennek???

20170527_123318-01.jpeg

20170526_173812-01.jpegNa ezek után hozom a pénteken elkészített epres-csokis sajttortám receptjét, magam fejlesztettem ki, és ahhoz képest, hogy első alkalommal készítettem, elég jól sikerült, és az édességzabáló családom is elégedett volt vele az ízét tekintve. Sajnos nem lett 100%-ban kalóriaszegény, Szafi Reform torta, mivel menet közben elfogyott az 1:4 édesítőm. :( De így is finomított cukortól mentes. Nézzétek, készítsétek, jó étvágyat hozzá!

 

Szólj hozzá